Ciasteczka orzechowe

Przepis pochodzi od sąsiadki mojej Babci. Ciasteczka są kruchutkie i delikatne. Piekła je moja Babcia, Mama, a teraz ja. Warto.

Składniki

45 dag maki

1 kostka margaryny

5 łyżek cukru pudru

10 dag zmielonych orzechów

2 żółtka

1 cukier waniliowy

1/2 łyżeczki proszku do pieczenia

Sposób przygotowania

Wszystkie składniki zagnieść na jednolite ciasto.

Ciasto cienko rozwałkować i foremkami wykrawać ciasteczka. Układać je na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia. Piec w piekarniku rozgrzany do 180 stopni na jasnozłoty kolor (ok. 20 minut).

ciasteczka orzechowe

Ciasteczka w akcji Ciasto na niedzielę piekłam wspólnie z:

Marzeną  – Kulinarna Maniusia 

Gosią – Marcepanowy kącik

Bożeną – Moje domowe kucharzenie

Szóste niebo

Dorotą – Moje małe czarowanie

Joasią – Różowa kuchnia

Magdą – Słodkie okruszki

Elą – To i owo stokrotki

14697221_1150633675022559_1972923086_o
Uczta pod gołym niebem 2016

17 uwag do wpisu “Ciasteczka orzechowe

Skomentuj

